Helsinki

Kumpulantie 3
FI-00520 Helsinki
puh. +358 26 347 530

Pori

Savipajakatu 10
FI-28610 Pori
puh. +358 26 347 500
fax. +358 26 347 510

Tampere

Åkerlundinkatu 11 B
FI-33100 Tampere
puh. +358 26 347 529

Helsingborg

Mogatan 4
SE-25464 Helsingborg
puh. +46 42 247 300

Sunne

Sundgatan 11B
SE-68633 Sunne
puh. +46 565 147 00

Göteborg

Göteborg
SE- Göteborg
puh. +46 73 320 55 53

Laskutus Marvaco Oy

Serial number 18851030, R 881
106 54 Stockholm
puh. +358 44 402 4503
fax. +358 26 347 510

Laskutus Marvaco AB

Serial number 18851048, R 881
106 54 Stockholm
puh. +46 565 147 00
FTA-member FTA-member

Fallero pakkausta myöten vihreä

julkaisuajankohta: 10.11.2021

Fallero-härkäpapufalafel on Suomalainen Menestysresepti 2021 -voittaja.

Hävyttömän hyvä  Fallero  ja  pakkaus!  

Kuori-ravintolan keittiössä kehitetylle suomalaiselle vegaaniselle uutuustuotteelle haluttiin näyttävä pakkaus, ja samalla minimoida sen hiilijalanjälki. ”Halusimme erottua kylmähyllystä positiivisella tavalla, joten päädyimme super-värikkäisiin pakkauksiin, joihin kiinnittää heti huomion. Brändi huokuu tuoreutta, makua ja trendikkyyttä,” toteaa Katariina Vesterinen Mums Oy:ltä.

“Yrityksemme arvoihin kuuluu vastuullisuus. Koemme  Mumsissa, että yrityksillä on vastuu tehdä mahdollisimman ympäristöystävällisiä valintoja, jos vain mahdollista. Meille on tärkeää, että yhteistyökumppanit ovat vastuullisia omassa toiminnassaan,” lisää Vesterinen. Hänen mukaansa pussipakkaus minimoi muovin määrän ja on 100% kierrätettävää monomateriaalia sekä visuaalisesti miellyttävä. Luonteva valinta pakkauspainatukseen oli Expanded Gamut Printing (EGP™), jossa luovuttiin erikoisvärien käytöstä ja painatus toteutettiin ympäristöystävällisemmin vakioiduilla painoväreillä.

EGP-menetelmän avulla pakkauspainatuksen hiilijalanjälkeä saatiin pienennettyä samalla kun painatuksen lopputuloksesta saatiin tavallista näyttävämpi. “Pakkauksen saama GreenerPrinting™-logo kertoo kuluttajalle, että pakkauksessa on käytetty vastuullisia valintoja. Vastuullinen painatus on myös mahdollistanut laadukkaammat ja vahvemmat värit pienemmällä värimäärällä, johon olemme enemmän kuin tyytyväisiä,” jatkaa Vesterinen. Pakkauksen painoi kotimainen Westpak Oy, joka on EGP-menetelmän edelläkävijä yhdessä alan pioneerin prepresstalo Marvaco Oy:n kanssa. Ilmeen suunnitteli Mediatoimisto Kraak Oy.

Fallerosta lanseerataan joulusesonkiin uusi tuote ”Lempeä Lanttu”, joka jatkaa tuoteperhettä samalla kestävän kehityksen mukaisella periaatteella.

Fallero pakkaus on Suomalainen Menestysresepti 2021 voittaja. Kilpailun voittajatuotteet ovat useana vuonna olleet S-ryhmän ruokakauppojen myydyimpiä uutuustuotteita. 

Lisätietoja:

Katariina Vesterinen, katariina@ravintolakuori.fi, Mums Oy
Arto Musakka, arto.musakka@westpak.fi, Westpak Oy
Mirva Koskinen, mirva.koskinen@marvaco.com, Marvaco Oy

takaisin uutisiin